söndag 11 december 2011

Coach

Kollat igenom massor med videos om gastric bypass. Både mot och för videos. Många är såhär med tjockisar som bara jag gjorde gastric band och jag gick inte ner i vikt för det om man bara ja men du måste ju jobba och sluta käka så mycket onyttigt. Annars funkar det ju inte!! Operationen är bara en hjälp och ett verktyg men man får göra allt grovjobbet själv. Dessutom ska jag inte göra band utan bypass. För den operationen är mer effektiv. Hörni om jag inte överlever operationen så ses vi i en bättre värld. Glöm inte att det er för er skull den här bloggen finns. Annars hade jag skrivit dagbok. Men okej jag har ett sjukt bekräftelsebehov också. En sak som göra att jag tvivlar mest på op är ju att jag gillar löpning eller gjorde när jag var lätt och jag kommer aldrig att kunna bli en bra löpare eftersom jag inte får i mig de mängder bra mat som krävs. Aldrig springa maraton. Fy vad trist. Men hur fan ska jag bära mig åt för att gå ner 80 kg på egen hand. Det känns som att flytta på ett berg. Lika omöjligt. Jag tror jag ska skaffa en coach. Kanske annonsera efter på blocket. Eller på sats. Vi får se! Alltså en coach inte en personlig tränare som hjälper en med det mentala och det fysiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.