söndag 25 december 2011

Självförtroende

Jag har fått bättre självförtroende sen jag slutade röka. Jag menar jag rökte ju som ett troll och drog alltid djupa halsbloss och ändå klarade jag det. Jag har varit rökfri i 15 dagar. Om jag nu har en sådan självdisciplin att jag kan sluta röka så borde jag ju kunna sluta äta så mycket som jag gör. Den andra januari börjar jag, eller jag menar då slutar jag äta så mycket junkfood och godis! hela det här året har jag suttit på massa sunkhak och tryckt i mig mat och flott. Det får vara nog nu. Jag har faktiskt ett liv och intressen. Jag måste inte fylla min tillvaro med tuggor.

Ikväll ska jag gå till Slakthuset och festa loss. Ska bli kul. Hoppas det är några snygga killar där. Man kan ju alltid spana lite om man inte blir uppraggad själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.