torsdag 15 december 2011

St: Göran

Nu har St: Göran äntligen hört av sig. De ska göra en neuropsykiatrisk utredning för att se om jag inte har något annat fel typ ADHD eller ADD men det tror jag inte själv. De kommer även att göra flera intelligenstester och det är jag lite orolig för att jag kommer att få dåligt på. Tänk om jag är efterbliven? Nä jag skojar men det är lite läskigt. Jag vill inte ha ett kvitto på att jag är dum. Men jag är inte dum! Klart att jag kan bete mig korkat och fatta dåligt underbyggda beslut men det gör väl alla till och med de vassaste knivarna i lådan. Äsch jag tänker vara så samarbetsvillig som det bara går och göra precis allt de ber  mig om. Så att vi får någon ordning på eländet. Om jag har någon bostavsdiagnos så kanske jag får äta nåt uppåttjack och då blir man ju smal. Nä jag skojar igen. Jag vill inte äta något tjack. Jag vill bara bli normal.

1 kommentar:

  1. Jag tror inte heller att du har ADHD eller ADD, inte heller Aspergers eller någon annan form av autism. Men det är bra att samarbeta, det blir nog bra och du är absolut inte korkad!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.