tisdag 27 december 2011

Nya tag

Jag ska gå och klippa mig idag och färga håret på salong idag. Det ska bli skönt att bli av med barret. Nej jag ska inte klippa av allt men jag ska fixa till det lite så att det liknar mer en frisyr.

Igår mådde jag jättedåligt. Klart att bakfyllan gjorde sitt till men jag hade en sådan extrem ångest att det var helt sjukt. Ska ta det lite försiktigare med alkoholen på nyår. För det är inte värt att må så dåligt dan efter. När jag går ut på nyår så ska jag se mig i spegeln och tänka att jag faktiskt ser ut såhär och att det inte är något att göra något åt på en kväll. Mitt nyårs löfte 2012 blir att gå ner i vikt. Men så länge jag ser ut såhär är det bara att embrace it. Jag har ju helt sjukt stora bröst. Sen när vikten går ner kommer brösten bli till taxöron men det blir ett senare problem. Fan vad korkad jag låter. Men men. Det är jag inte.

Min kompis berättade att hennes ex syster gick upp typ 100 kg i vikt när hon började äta psykmedicin. Så jag är ju inte ensam om att vara såhär stor pga av något. Men jag ska börja mitt nya liv den första januari och inspirera andra med mitt exempel osv. Jag är lite räd för att göra operationen. Jag tror man måste vara 100 % säker om man ska göra den annars är det lät att man bittert får ångra sig i efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.