fredag 9 december 2011

Pause

Ettan är den enda kanal jag får in än så länge. Canal Digital sa att förmodligen så var kortet i boxen utslitet så de skulle skicka ett nytt och då får jag nog in de andra kanalerna. Hursomhelst så hade jag på ettan och det här programmet "Debatt" med Belinda Ohlson. Det var ett jäkla kacklande som vanligt de diskuterade kungen och skandalarena och skolan och hur man firar högtider. Jag är ingen royalist direkt men jag tycker att herregud det är väl inte så farligt om han nu var otrogen och ev snortade lite kola och var på strippklubb. Hur ska man annars kalla det här uttrycket att roa sig kungligt. Tror att folk mest är avundsjuka faktiskt.

Jag är så extremt röksugen nu. Vet inte vad jag ska göra!!! Jag har sedan första blosset när jag var 12-13 tyckt att det är så otroligt gott och röka och varit förälskad i rökningen. Men nu är det slut! För övrigt så sa dietisten att jag måste äta sju små minimål om dagen. Det kanske blir så svårt att få in rent praktiskt. Kanske inte är så populärt när man söker jobb och säger att jag måste ha flera matpauser om dagen.

Har städat och diskat så det ser skapligt ut i lägenheten. Nu måste jag piffa till med tavlor och sånt.

1 kommentar:

  1. Heja dig med rökningen, du klarar det! Tänk så att lägenheten ska vara rökfri, och så ta det därifrån. Du verkar ha blivit bättre på att städa och så också, det är duktigt också. Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.