tisdag 13 december 2011

Blandad giv

Sov i lyan i natt och kollade på TV innan jag somnade. Det var Sex and the City min favoritserie. Jag tycker Samantha är roligast men Miranda tycker man mest om som människa. Charlotte är pryd och snobbig och Carrie är liksom så himla normal och knows good sex. I detta avsnittet var Carrie pank och Mr Big ville ge  henne pengar men hon ville inte vara beroende av någon man så hon sa nej. Det var ju ju bra! You go girl!

Jag har börjat röra på mig. Det är jobbigt eftersom jag är så fet men några promenader om dagen gör susen. Nu ska jag gå till gymmet och sätta mig i roddmaskinen!! Men jag måste städa och tvätta först tror jag. Har inga rena trosor och det är the time of the month. Smart!

Jag jobbade igår och det var skitjobbigt. En tant är liksom egentligen snäll men hon ska jämt läxa upp mig och säger att jag inte kan gå och att jag är så fet. Det är skitjobbigt och man kan ju inte ryta men tyst kärringjävel före man måste ju vara proffsig. Men jag sa faktiskt till att jag jag inte ville prata om mig. Då lyssnade hon faktiskt.

Med rökningen går det bra, jag har inte rökt och jag har ingen lust till det heller. Jag har ett par äckliga fimpar i en burk med vatten som jag luktar på när jag blir röksugen och då blir jag äcklad.

1 kommentar:

  1. Fortfarande asbra med rökningen och att du rör på dig är ju minst sagt inte fel det heller. Duktiga du, fortsätt så!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.