fredag 23 december 2011

Skänk en slant

Min nyårsoutfit är en röd klänning och en svart kofta och svarta skor och tights för jag kommer inte i några strumpbyxor. Sen har jag toppat allt med svarta och vita pärlor runt halsen och handleder och strassörhängen. Det blir nog fint. Jag ska äta 5-rätters middag på Berns och sen festa all night long. Jag betalar för allt själv för jag har ingen sugardaddy. Förmodligen kommer jag själv bli en sugarmama om jag ens kommer i närheten av ett förhållande. Jag har ju skämt bort mina kompisar jättemycket genom åren. Sen har pengarna tagit slut och det har varit eländigt. Jag väljer denna lyxiga tillställning för att jag efter operationen inte kommer kunna äta femrätters eller jo jag kommer kunna ta en sked av varje rätt men det är inte samma sak. Det får bli ett kärt minne.

Jag var ute och shoppade igår och fick dåligt samvete för att jag har det så bra när det finns folk som inte nog med att det inte har mat på bordet de har inget bord att ställa det på heller. Så jag tänkte ge lite extra mycket till någon som tigger på gatan men så var det bara sådana där ligor som är organiserade tiggare och då känns det inte lika kul för då går ju pengarna till någon gubbe som håller i allt. Så jag skänker 500 pix till stadsmissionen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.