fredag 9 december 2011

Moroten i garderoben

Jag måste lära mig att skita i vad andra tycker om mig. Tror förresten inte folk bryr sig så mycket om lilla mig. Man känner sig lätt lite osynlig i den här världen. Men jag blir så lätt påverkad när jag säger till någon vad jag ska göra att jag liksom nästan ändrar mig om de tycker annorlunda. Sen har jag svårt att stå för mina åsikter. Eller har jag det? Haha inte ens det kan jag vara säker på.

Jo jag gjorde en dum dum grej idag. Jag köpte en klänning i storlek 40 som var skitsnygg som jag ska ha som motivationsmorot. Nåväl den var inte så dyr. Men den kommer ju säkert att bli ruskigt omodern när jag kan bära den. Får väl sälja den då. Men det är nog bra om den hänger där i garderoben som påminnelse. På hur jag vill se ut. Jag vill vara en person som kan bära kläder i ungefär den storleken. Jag ska dit. Då ska ni allt få se mig i den klänningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.