lördag 17 december 2011

Mini

Jag trivs inte i den pyttelilla lägenheten. Så jag funderar på att flytta tillbaka till paps. Men jag ska vänta ett tag och se. Det kan ju kanske bli lite bättre.Bjöd pappsen på oxfilé till huvudrätt och krabba till förrätt. Till det serverades ett kraftigt rött vin. Jag blev lite röksugen då när jag drack det men jag rökte inte. Nu har jag varit rökfri i exakt en vecka.

Mår ganska bra trots omständigheterna. Jag är ju väldigt ensam så att jag nästan blir galen. Vet inte var jag ska få tag på nya vänner. De som jag har verkar inte ha tid för mig. Den ena är höggravid och de andra två har fullt upp med sina killar. Jag har lite problem med det här med vänner och sånt. Jag har ju lätt för mig på andar områden som att arbeta eller studera. Visst jag ställde in uppsatsarbetet men i normala fall har jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.