onsdag 1 juli 2015

Damma

Jag ska köpa en dammsugare. Den jag har nu är urusel. Funkar inte alls som den ska. Därför är det lite dammigt i lägenheten just nu eftersom jag bara har en sopborste att använda mig av. 

Jag har tänkt vidare på psykoser. Jag trodde under min psykos att jag var förföljd av ett ondskefullt gäng som jag kallade jävlarna. Dessutom trodde jag att folk satt och spionerade på mig genom datorn och telefonen. Det var jobbigt att känna att man liksom aldrig kunde få vara ifred. Det lustiga var att även fast jag var psykotisk kunde jag ändå tala förnuft med mig själv om att jag inbillade mig. Sen trodde jag att jag var utvald av FBI för att de ville att jag skulle börja jobba för dem och de skulle då vänja mig av med medicinerna. Jag trodde det så starkt att jag länge gick runt och väntade på att ett brev från FBI skulle dimpa ner min brevlåda.Jag har läst Jag vet inte var psykoser kommer ifrån av Pebbles Karlsson Ambrose och hon trodde att hon var förföljd av Säpo för att hon hade en massa information om kungahuset. Hon trodde även att hon hade relationer med kändisar. Vad hjärnan kan spela en spratt!

Inatt sov jag gott på två propavan och två zopiclone. Det är en bra kombination för mig att sova på i varje fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.