fredag 10 juli 2015

En dag på stan

Jag har skaffat Tinder kanske ett år efter alla andra. Får upp en massa tjejer vet inte hur jag ska få bort dom. Nästan alla killar nej swiper jag inte för att det är något fel på dom men sitter man där med så många att välja på så blir man lite kräsen. Jag försöker dock inte gå på snygghet utan hitta någon som passar mig. Nu har jag provat så många nätdejtingtjänster så jag borde kunna göra en guide. Vad säger ni om det?

Igår åkte jag in till Odenplan. Jag tänkte först äta buffe på Kinamuren men det var stängt. Det är något visst med kvarteren i Vasastaden.Det är mest en känsla, Jag åt mat på Ritorno på uteserveringen. Jag satt där och tittade på människor. Sen gick jag till online inferno som är ett mecka för tonårskillar som spelar dataspel. Jag kollade lite på en fetmadokumentär. Jag har snöat in på det av den anledningen att jag ska bli avskräckt från att gå upp ännu mer. Efter det åt jag sushi på Itamae sen tog jag en öl på stället bredvid. Det regnade och de som satt där hade beställt in flera flaskor rosevin. de var unga och vackra.Sen gick jag till onlineinferno igen då surfade jag mest bara runt i en timme. sist gick jag till ett cafe och laddade på telefonen. där satt de ungdomar som jag gissar gick på Handelshögskolan för de pratade mest ekonomi. De såg så lyckade ut och kommer säkert få fina karriärer och fanastiska liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.