måndag 27 juli 2015

Änglar finns dom?

Jag sov länge idag och drömde märkligt. Har glömt vad jag drömde nu. Fort man glömmer. Jag skrapade på triss på nätet och vann 120 kronor som jag skrapade upp. Alltså ingen storvinst tyvärr. Det hade ju varit schysst att vinna sisådär fem miljoner. Då hade jag kunnat lösa mina skulder och köpa bostadsrätt och leva loppan lite. Men dream on! Det kommer inte att hända!

Förut hade jag en period när jag var inne på New Age, Det var mycket på grund av P min kära vän som håller på mycket med New Age, Jag köpte änglakort, tarotkort och kristaller och hade flera böcker i ämnet.Jag tycker man kan hålla på med det om man tar det med en nypa salt men det är nog inte bra om man är psykiskt sjuk och springer till medium och spådamer. För det första är det oftast rätt dyrt att gå i deras behandlingar och sen kan de komma med farliga råd som att man till exempel ska sluta med sin medicinering och bli healad av stenar istället. Sluta inte med medicinen utan att ha rådfrågat läkare! Jag gick till medium också och det verkar som om de säger mycket som man vill höra. Till mig sa en spådam för fem år sedan att jag skulle möta en man som var äldre och det skulle kännas självklart att vi skulle vara ihop. Det har tyvärr inte slagit in. När man hör sådana saker kanske det blir som en självuppfyllande profetia att man ratar alla yngre för att man skulle vara med en äldre. En annan spådam sa att jag aldrig skulle vinna mycket pengar men då kanske det är just det jag gör eftersom de andra inte blivit verklighet. Så jag skrapar lite mer triss på nätet.

Ska gå iväg med datorn och lämna in den på lagning, Det är antagligen något fel på nån drivrutin till grafikkortet. Sen ska jag träna också. Har inte ätit något idag men är inte hungrig alls.

Funderar på att göra den här bloggen sluten för inbjudna läsare. Vad tycker ni om det?

1 kommentar:

  1. Jag tror väldigt lite på New Age-saker, däremot tror jag att det finns några få personer som har någon form av synskhet men jag tror faktiskt inte att de är sådana som försöker tjäna pengar på människor. Det kan som du säger vara rent livsfarligt att följa en del råd från kvacksalvarna, speciellt ifråga om mediciner och vård.
    Om du fortfarande får idiotkommentarer och mail så tycker jag att du ska låsa bloggen för ingen mår bra av mobbning och puckona kan då inte längre självbelöna sig genom att vara elaka mot dig. Jag vill i så fall gärna fortsätta läsa om jag får. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.