torsdag 30 juli 2015

Camera rolling

Mitt hår är tovigt. Jag har en hårinpackning från Khiel's som jag kanske ska använda. Har för mig att jag betalade nästan 500 spänn för den på Åhléns Skanstull förra året så då ska den väl ändå vara bra, Jag har använt den ett par gånger och är nöjd, Den är dryg och räcker länge. Om jag ska vara lite skrytsam så är jag rätt nöjd med min hy och mitt hår när de är fixade. Allt de andra är jag mindre nöjd med. Övervikten t ex. Jag kollade på stora webmodels på nätet och många var mycket tjockare än jag och jag tänkte oj oj oj vad tjock hon är när nog många tänker samma sak om mig. Men det var ju ändå fina bilder och dom var urläckra trots att de vägde 200+ kilo. Själv skulle jag inte vilja vara webmodel. Inom scenen med bbw och ssbbw så är det två saker som är populära- stuffing och squashing. Att man antingen sitter och proppar i sig en massa mat framför kameran i underkläder eller sätter sig på en smal kille eller tjej. Jag skulle nog inte vilja jobba med just det jag känner mig bekvämare bakom kameran.


Jag har hittat två skådespelare till min kortfilm. Men jag har lite finansiella problem som jag måste lösa först. Hoppas den blir filmad i år! Jag lovar att ni kommer att få se den. Den ska vara lite småabsurd med roliga repliker, Tjejen ska ringa psyket och då svarar en spydig röst med att säga just "psyket". Såna små detaljer tycker jag är kul.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.