fredag 31 juli 2015

Makt

Jag tror att skulle man verkligen vilja ha ihjäl mig så skulle man ju göra det utan förvarning. Jag är inte rädd! Men det känns ju minst sagt obehagligt. 

Tycker heller inte att jag är så intressant att man ska lägga ned tid på att skicka hotbrev och ha sig. 

Trodde heller inte att jag hade så många fiender. Men tydligen så har jag det! Skulle jag dö så skulle ju fienden vinna så det gäller att jag försvarar mig! Jag ska försvara mitt liv med näbbar och klor. Jag är inte Obama men på något sätt känns det som om allt handlar om makt. Kanske är jag mer inflytelserik än vad jag tror. Trots att jag bara är en av tusentals andra som bloggar om mitt liv. 

2 kommentarer:

  1. så ledsen för din skull. Hoppas du mår ok efter omständigheterna. Kram/Stina

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.