tisdag 21 juli 2015

Tuesdays suck!

Jag satt hela kvällen igår och försökte  få HDMI anslutningen att fungera mellan datorn och tvn men det stod bara ingen signal. Tror det måste vara fel på datorns grafikkort. Så jag ska lämna in den lite senare. Jobbigt med teknik som hela tiden strular.

Tänkte på en sak. Då jag skrev att jag har svårt att slutföra saker.  Det har ju ganska mycket att göra med min sjukdom. Innan jag blev sjuk hade jag visserligen också svårigheter med att slutföra saker men inte på samma nivå som nu. Nu blir jag glad om jag klarar av en tvättid typ. Jag tror man ska sänka kraven på sig själv. Annars blir man besviken.

Min bok blir aldrig klar. Jag har skrivit brottstycken som inte passar ihop. Men jag sätter ingen press på mig med det. Den får bli klar när den blir klar.

Jag har tvättid. Tråkigt att tvätta. Men kul när det blir rent. Jag måste även hämta ut min medicin. Jag har alltid haft lite svårt för tisdagar, Tisdagar är långa och sega. Idag har jag ätit två knäckemackor med smör och en modifastshake. Jag har ställt om hjärnan på att äta nyttigare. Igår såg jag Hostel 2 och fan vad den sög. Det var sån mjukporrsplatterfilm. Den handlar om mycket rika och sjuka människor som budar på tjejer som blivit kidnappade från ett hostel. Sen får de tortera och plåga dom så mycket de vill.

Jag mår ganska bra faktiskt. Det är mycket bättre än förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.