onsdag 15 juli 2015

Melonen

Idag känns det mycket bättre. Det är fantastiskt fint väder ute. Jag satt på torget i Farsta Strand, Jag köpte med mig lite vattenmelon hem men upptäckte när jag läste kvittot att jag nog betalade för mycket, Men orka gå tillbaka till Konsum, Mitt internet fungerar igen och tvn också med betalkanalerna. Det var något tekniskt fel. Dessutom skulle de dra av för de dagar jag var utan internet.Igår kollade jag på programmet om Kronprinsssan Victoria. Det var ett hemskt inställsamt och smörigt program och Mark Levengood slickade röv bildligt talat. Jag är i och för sig ingen rojalist så jag kanske inte tillhörde målgruppen.

Jag ska gå och träna idag med personlig tränare. Det ingick i dealen när man tecknade kortet på Sats, Så det ska bli kul, När jag var liten tyckte jag att nästan allt var kul, jag vill återgå till den känslan. Men det ska bli kul att träna med personlig tränare. Det är en kvinnlig sådan då känns det genast lite bättre. Inte för att det är nåt fel på de manliga men jag känner mig mer bekväm med en kvinnlig.

En sak som jag i alla fall tycker är lite bra med mig är att jag gör saker trots att jag är så fet som jag är. Många andra feta skulle inte våga sig till ett gym som Sats men jag skiter i att jag är minst dubbelt så stor som de andra tjejerna  och kör mitt race. Sen går jag ut på krogen och kommer oftast in. Jag går och badar i bikini och jag bär oftast kjol. Klart jag kan göra mer saker när jag är smal som att hoppa bungy jump eller åka bergochdalbana. Men man ska leva i nuet. Ingen vet ju vad som händer i framtiden. Har om målvikt at väga 100 kilo och då kommer jag fortfarande vara fet men det kommer vara lättare att röra sig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.