torsdag 23 juli 2015

Planer

Håller fortfarande på och letar lägenheter. Skulle gärna flytta till något större. Typ en tvåa på 50-60 kvadrat vore bra. Jag skulle gärna vilja bo i Hökarängen. Vet ni att Regina Lund bor där! Jag skulle inreda så mysigt som  möjligt med mycket växter och färg. Det skulle tydligen gå att få nytt kontrakt trots betalningsanmärkning om man har bra boendereferenser och det har jag.

Jag äter just nu 3+3 lithionit a 42 mg och 0+2 abilify a 10 mg. Den kombinationen läkemedel är bra för mig. Jag har slutat med sömnmedel. Det var nästan att jag var beroende av zopiclone ett tag för jag behövde ta fyra varje natt för att få någon sömn. Pappa tyckte nästan att jag skulle gå till något beroendecentrum för det. Alkohol och droger har jag aldrig missbrukat, När jag var i Berlin och folk rökte på så mycket överallt höll jag mig bara undan. Jag dricker max två glas vin eller öl eller vin i veckan. Det händer att jag att jag super mig riktigt full någon gång ibland men det är mycket sällan,

Min vikt börjar gå nedåt igen och det är ju skönt, Jag lyckas komma på vad jag gjorde fel och det var att jag åt mycket på kvällarna. Så nu har jag slutat med det. Jag dricker en modifast shake för att få lite i magen och det är 200 kalorier för att jämföra med de 1000 kalorier jag fick mig förut extra utöver frukost lunch och middag.

Galningen på Kungsholmen ska jag nog göra lite senare än det var tänkt. Jag måste hitta en bra fotograf. Skådespelare var det många som hörde av sig när jag satte ut annonsen.

Jag drömde att jag hade en pojkvän som var snäll mot mig, Hoppas det var en sanndröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.