lördag 18 juli 2015

Ett antal rader

Pappa sade att han drömde att dom hade opererat bort mitt huvud och kroppen satt i en rullstol.

Jag är i så himla dålig fysisk form. Jag blir superandfådd bara av att gå en kort bit. Helt svettig blir jag också. Därför är det bra att jag har börjat träna på gym även fast det känns som jag ska få en hjärtattack efter varje pass. Det kommer bli bättre.

Vi var på den italienska restaurangen da luigi igår och det var väldigt bra mat. Jag åt buffelmozarella med tomater och olivolja till förrätt och det smakade bra. Smaken var len och fin. Till huvudrätt åt jag saltimbocca med klyftpotatis. Den rätten var helt enkelt klockren.

Jag fick egentligen inte sova över hos pappa. Men jag fick sådan ångest och ville inte åka hem. Egentligen vill jag inte bo själv. Drömmen skulle ju vara att bo tillsammans med någon man älskar men det kanske är för mycket begärt av livet.

Idag kom en minnestext in i tidningen in över min moster Mall. Det var bra skrivet och var lagom personlig utan att gå till överdrift.

Jag har hittat en app som man kan sjunga karaoke med. Jag sjöng en videokaraokeduett med Jason Derulo.

Mina ögon rinner och är irriterade. Jag tror det är nåt smink jag inte tål.

Jag har hel sjukersättning för att jag är psykiskt sjuk men jag skulle verkligen vilja ha ett jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.