söndag 12 juli 2015

koko

Jag har inte träffat någon annan som har samma diagnos som mig dvs Schizoaffektivt syndrom. Jag skulle gärna vilja träffa någon sådan och kanske gå och fika eller ta en öl. Så om du läser detta hör av dig! Det skulle vara intressant att utbyta erfarenheter.

Nuförtiden röker jag väldigt mycket. Nästan mer än ett paket om dagen. Jag borde verkligen sluta men jag har blivit så beroende. Jag har börjat köpa cigg på Lidl för att det är billigare. Ett Marlboro light beyond kostar liksom 59 kr. På Lidl kostar goldfield 43 kr. Det blir ju ganska mycket i långa loppet.

Tycker att jag använder mig utav min intelligens för lite. Jag läser böcker allt för sällan. Nu har jag skaffat Netflix. Vilka teveserier är bra?

2 kommentarer:

  1. Såg du denna?: http://www.expressen.se/nyheter/vagaberatta/emma-har-schizoaffektivt-syndrom/

    SvaraRadera
  2. Nu läste jag artikeln. Intressant men jag har inte hört röster på samma sätt som hon.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.