söndag 9 oktober 2011

Karameller

Festen i fredags blev lyckad. Det kom ganska mycket folk faktiskt. Nån snodde dock med sig min vodkaflaska hem fast det gör inget egentligen. Jag hade ju tänkt att bjuda på den.

Jo, jag har inte gjort så mycket av det jag borde göra. Jag gjorde ett teoriprov på datorn här hemma och fick underkänt så jag måste plugga mer körkortsteori om jag ska klara det riktiga provet. Men men om jag pluggar ordentligt så är det ju klart att jag klarar det. Jag måste även plugga mer filmvetenskap. Jag ligger efter som attan.

Känner mig lite konstig till mods. Liksom halvt sjuk och lite grubblande på ett nostalgiskt vis. Jag ältar och tänker att om jag hade gjort så och så så hade allt blivit mycket bättre och det är ju ett helt meningslöst resonemang för man vet ju inte. Kanske hade det blivit bättre men det kunde ju också ha blivit sämre faktiskt.

Jag blir aldrig intresserad av någon. Det går liksom inte bara. Jag skulle vilja bli kär och känna att något bara känns så himla rätt. Men nu känns allt bara så himla fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.