söndag 9 oktober 2011

Fel som fan

Så trött. Nån idiot på okcupid envisas med att kontakta mig och han är bara ute efter att jag ska suga av honom typ. Det värsta är ju att jag inte säger dra åt helvete utan spelar med för att jag tycker att han är snygg. Fast jag tror inte att jag skulle göra det på riktigt det är mest en fantasi eller fantasi från hans sida för vad får jag ut av att give head till nån random dude på internet? Jag respekterar inte mig själv tillräckligt. Jag skadar mig själv, kränker mig själv genom att hålla på så här för jag är ju värd så mycket mer. Eller? Jag vill ha någon som tycker att jag är bra som vill leva med mig och mina fel och brister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.