måndag 17 oktober 2011

Tomt

Tentan är snart färdigskriven och det börjar kännas lite tomt. Tur för mig att jag har C-uppsatsen kvar. Jag vet jag låter knäpp men det här med att plugga är ett sant nöje för mig. Jag har liksom inget liv ju. Andra människor har familjer och fritidsintressen de reser och de klättrar i berg men jag sitter och bloggar eller pluggar. Cultural apparatus haha min fundering och utbrodering av det begreppet blev lite konstig men ja kanske rolig också på sitt sätt. Hoppas jag får godkänt på tentan det känns som att läraren Patrick är ganska hård med betygen.Pappa läste igenom det jag skrivit och han tyckte att det var bra men jag hade skrivit "jag" på några ställen och det ser inte så bra ut i ett vetenskapligt perspektiv. Så jag får väl ändra på det till "man" eller nåt.

Jag var på filmhuset idag och det var något event där och jag skulle sno till mig en champagne men sen besinnade jag mig. Jag är ju ingen tjuv.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.