tisdag 18 oktober 2011

Storm

Nu är tentan inlämnad! En dag för tidigt och det är verkligen inte likt mig för jag brukar sitta långt in på natta för att hinna lämna in i tid men jag är en annan människa nu. Jag tar ansvar och tänker strategiskt.Nu håller jag på och tänker ut en frågeställning till C-uppsatsen och det kommer bli något som har med  filmrättigheter att göra. Jag vill  intervjua en producent men var ska jag få tag på en sådan? Jag får fråga en regissör jag känner om han kan hjälpa mig.

Nu blåser det. Höstormarna ruskar om när man går ute och går. Jag är inte glad men inte heller särskilt ledsen.heller.Framtiden är kanske en vecka framåt eller nästa år men jag har svårt att se längre än så. Jag har problem att se att det kommer att ordna sig för mig att jag kommer att få ett fast jobb eller att jag kommer att träffa någon. Men allt kommer ju inte vara bra bara för att dessa två önskningar har blivit uppfyllda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.