torsdag 20 oktober 2011

Stiltje

Igår var jag på bokrelease på RFSL. De var boken "Ätstört" en antologi texter av flera olika skribenter som skriver om kroppen och förhållandet till mat. Jag köpte boken för en femtiolapp och jag återkommer med en recension.

Jag köpte också årskortet till filmfestivalen så jag tänkte se ca 6-7 olika filmer. En heter Shame och handlar om en sexmissbrukare i New York. Den verkar intressant.

Vi tog en öl jag och några kursare på en sunkig bar på Fridhemsplan. Det var kul att prata lite utanför skolan. Skulle vara kul att göra om det igen!

Känns som det är lite stiltje i mitt liv. Inget händer liksom. Men jag får väl sätta fart på saker själv antar jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.