måndag 3 oktober 2011

Crazy cat

Lite bättre idag i varje fall. Jag fick ett galet infall att jag skulle köpa en affär för 1.4 miljoner, jag gick in och pratade med butiksägaren och allt. Bokade möte med personlig bankman för att kolla om jag får ta lån. Men sen besinnade jag mig och jag kom på att 1. Jag kan inget om affärsverksamhet, kan inget om företagsekonomi. 2. Jag kan inget om kläder som det säljs i denna butik man skulle nämligen köpa hela konkarongen med kläder och smycken. 3 Jag tror inte att jag skulle palla trycket. Jag ska ju bli författare inte butiksägare. Men jag tror att det här var bipolär sjukdomsrelaterat detta. Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. lätt att det är bipolärgrej

    SvaraRadera
  2. Japp, typiskt en bipogrej. Du borde kanske kolla litiumnivån i blodet Bea, om du inte gjort det på ett tag. Du borde inte bli manisk om medicinen ligger på rätt nivå. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.