fredag 14 oktober 2011

Fimpat!

Jag har den stora glädjen att meddela er alla att jag har slutat röka. Det känns fantastiskt! Jag var en riktig storrökare förut och rökte ca 1,5 paket om dagen. Nu är det fimpat för gott även om jag inser att jag säkert kommer att ta något bloss någon gång ibland men detta med att vaneröka är över. Nu har jag bara hållit upp i två dagar men det är ju ändå dom som ska vara dom värsta. Jag gjorde av med över 2000 spänn i månaden på cigg, pengar som jag kan lägga på god hälsosam mat istället. För pappa sa att jag är ju välkommen till honom men jag får inte komma och snylta hur mycket som helst. Det är klart jag respekterar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.