måndag 24 oktober 2011

En bra blogg

Sträckläste Quetzala Blanco. Jag har länge vetat vem hon är och också gått in på hennes blogg men det var inte förrän nu efter detta bråket med Blondinbella som jag fick upp ögonen för denna stjärna. Hon skriver väldigt naket och äkta om saker som jag gillar. Det känns som att bloggen är på liv och död. Blondinbella denna präktiga fina flicka som lever ett sådant "perfekt" liv anklagar Quetzala för att romanitisera destruktivt leverne, våld och droger och hetsbantning. Må så vara att hon gör det men hon visar ju sin ångest och försöker inte lägga allt tillrätta med att spraya lite vaniljdoft över allt elände utan hon berättar som det är. Jag har förgäves försökt att få tag på Blancos bok "Gör vad du vill så länge du inte dödar mig" men den tycks vara helt omöjlig att få tag i. Kanske ska testa bibblan. Jaja jag läste på Wikipedia att Blanco åkt dit för snatteri för nåt halvår sen. Känns som hon imiterar sina idoler Winona Ryder t ex som snattade för att hon behövde pengar till heroin. Jaja jag dömer henne inte. Värre saker kan man ju göra. Men åter till bloggen den är jättebra så gå in och läs den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.