måndag 11 juli 2011

A little something

Skulle köpa en tunika på jobbet åt en pensionär som är smal och så råkade jag köpa plus size. Får byta imorgon. Jag drömmer om Los Angeles. Att se stadssilhuetten att vara där bland alla knäppgökar. Jag skulle hämta blanketter från csn men det var så komplicerat så jag lade ner det projektet. Jag gör ett nytt försök imorgon. Åh varför längtar jag dit egentligen så mycket? Jag känner inte en käft där. Ah vet inte. Men jag ska dit. Så är det bara.

I Usa är det här med att dejta lite annorlunda. Folk dejtar ofta flera på en gång. Sen blir det seriöst. Undrar om jag träffar han i drömmen som sa I think your life is abeautiful song. Han hade amerikansk accent. Äsch vad jag fånar mig. Det var nog bara en dröm. Tänkt om jag hade drömt vad han hette också kunde jag googla. Jag läste om en kille som drömde om ett telefonummer so han ringde dage efter och nu är han och hon som svarade gifta. Gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.