torsdag 14 juli 2011

Preteen



Dessa bilder är från 1992 då jag var 12 år gammal. Jag minns att jag tyckte att det var spännande med vampyrer och jag hade säkert varit en true blood fantast om det fanns 1992. Jag tror att barn som närmar sig tonåren dras till sådant som i det fördolda är förknippat med lust och sexualitet. Vampyrerna erövrar och suger blod ett mönster som liknar ett sexuellt beteende.

Jag minns att jag hade gått ner i vikt på dessa bilder och började likna ett normalbyggt barn. Tidigare var jag rätt tjock och rund. På översta bilden är jag på maskerad och har klätt ut mig till sjöjungru. På andra bilden var en av mina barndomsbästisar Therese Andersson. PÅ sista bilden Lillemor. Kommer du ihåg det här Lille? Vi var i Skärgården och du skickade flaskpost som du fick svar på.

1992 så var jag lite lillgammal och brådmogen, en liten besserwisser som många störde sig på. Jag hade än inte börjat röka eller supa gå på fester och ligga med killar. Det kom senare och tur var väl det.

1 kommentar:

  1. Vilken vacker sjöjungfru! Jag var själv helt besatt av sjöjungfruar när jag var liten/yngre/nu ;)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.