lördag 9 juli 2011

say ah!

Till middag blev det halloumi med rödbetor och spenat. Om jag hade haft sesamfrön hemma hade det blivit supergott men nu blev det gott.

Nu har jag träffat en amerikan på nätet som är model och kommer till Sverige för en plåtning. Ja om det nu är så det vet man aldrig. Han var väl snygg men han ser nästan för perfekt ut Jag tycker det är sexigt med defekter som en krokig näsa eller lite sneda tänder, några kilo för mycket eller ett öga blått och det andra brunt. Men jaja jag träffar gärna den här unga killen, han är bara 25 och som ni kanske har märkt så träffar jag mest unga i åldrarna typ 23-34. Det är du då är som mest virila. Ha ha that's the way aha aha I like it!

Jag  ska nog bara ta det lugnt ikväll. Eventuellt träffa en kompis lite senare. Familjen har dragit till Norrtälje. De ska gå på Kolmården.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.