lördag 30 juli 2011

Mera mera!

De  talas om en slags bloggdöd. Många ger upp sitt bloggande de stänger nera sina sajter och ägnar sig åt något annat. Dock tror jag inte att att bloggandet var en fluga utan ett sätt för folk att kommunicera och uttrycka sig som är här för att stanna. Jag ska iofs inte säga att jag aldrig kommer att stänga min blogg, jag har ju sagt det en gång men jag tycker att det är kul elaka kommentarer till trots. Man får ju även vänliga kommentarer oftare så man bryr sig inte så mycket när en idiot kom farandes.

Eftersom jag vill bli författare så ska jag skriva mer på min  bok. Men bloggandet kommer nog egentligen inte att påverkas av det. För man sätter ju sig ned och skriver om något man har i huvudet och som bara måste komma ut.

Idag på jobbet så kände jag att jag faktiskt gör ett bra arbete. Det är lördag idag och jag går och handlar mat för att det fattades fast man egentligen inte ska det. Det är bra om jag trodde på Mia Törnblom skulle jag skriva ner det i min jag är bra bok. Men jag tror att det räcker att man tänker positivt om sig själv och sina handlingar. Just nu läser "En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér. Snacka om att han har taskig självkänsla. Han kanske borde gå i kurs hos Mia. Han knullar med allt som vill och har vagina typ. Han verkar så vek, stackarn. Jag ska läsa något mer stimulerande som Aleandriakvartetten. Bingoboken läser jag när jag sitter och skiter.

Min mamma var rätt uppkäftig och blev arg lätt. Hon sa vad hon tyckte. Pappa är blir arg lätt men han är lite konflikträdd och vågar inte sticka upp så ofta. Jag är väl någonstans mittemellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.