söndag 10 juli 2011

Open sesame

Målat naglarna ljusrosa. Jag sprang på en bekant från Usa på Mosebacke igår. Vi ska träffas och hänga lite. Han är skittrevlig och jag var lite intresserad av honom från 10 år sedan men det var tyvärr inte ömsesidigt. Jag tror inte att jag är hans typ alls. Nu är jag inte intresserad av honom. Han är ju fortfarande snygg men han har åldrats och fått grått hår. Inget fel med det men jaja. Själv tror jag att jag har gått upp 50 kg sen jag såg honom så jag ska väl inte säga något.

Jag har gått ner 3 kg på en vecka. Har äntligen fått motivation till att gå ner och det är ju bra.Jag äter mycket grönsaker och lite frukt på det.

Känner mig lite slampig efter det här senaste med engelsmannen. Jag brukar ju ligga runt eller jag gjorde det men det är inte utan att jag blir lite uttnyttjad också. Jag tror mitt beteende härstammar från sexulla övergrepp i tonåren. Jag var ju med om en hemsk grej när jag var 15 och en  22åring mer eller mindre tvingade mig att suga av honom. Jag tror att jag låter folk använda mig för att jag har förlorat tron på mitt eget värde.  Men å andra sidan jag tycker ju att det är jul också. Det är lite dubbelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.