fredag 8 juli 2011

Det rockar!

Dålig ekonomi som vanligt. Jag lånade ut 4200 kr till en kompis i början av juni. Pappa sa att det var som om att Portugal skulle låna ut pengar till ´Grekland. Jag får ju tillbaka dom i  augusti och då kan jag betala av mina studielån. Det var så jag tänkte. Ja jag är alltid pank det bara är så. Pappa förstår inte det för när han var student och läste på läkarlinjen på 60-talet så såg han ändå alltid till att pengarna räckte. Han bodde i en liten lya i Vasastan. Duschen var i källaren och allt var väldigt primitivt. Det låter romantiskt tycker jag.

Mer om mina Los Angeles planer. Jo jag sticker dit i början av februari. Då ska jag se till att jag inte är smällfet. Ska ruska av mig ca 20 kilo. Då kommer jagfortfaranade vara tjock men inte en jättekvinna. Jo eller det beror på hur man ser det. Hur som helst. Jag har pengarna och modet till att åka och jag tror att jag kommer att få det alldeles underbart. Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.