tisdag 12 juli 2011

Brända broar

Dödstrött. Har jobbat hela dagen och jag är inte direkt van vid det. Jag satt ute på gula solstolarna i Skånegläntan och jade det gött någon gång mitt på dagen.
Känner mig ofrivilligt isolerad. Det känns som om jag bara sitter framför datorn hela tiden. Måste göra någonting åt det. Vara ute och träffa folk, umgås, skratta och dansa. Nu röker jag en camel activate freshness. Man kan trycka på filret så krossas en kula och cigaretten blir menthol. Vad dom hittar på!

Saknar en massa människor som inte längre finns i mitt liv. S, S och L framför alla andra. Den ena har blivit popstjärna, den andra försvunnit i tomma intet och den tredje journlist och mor. Jaja våra vägar kanske möts igen. Man vet aldrig. Eller så kommer det in nytt folk.
,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.