söndag 24 juli 2011

intervju med mig själv 5 frågor

vad tycker du är din bästa egenskap?
att jag  är  så modig. jag sticker ut hakan och  får ibland  en rejäl  käftsmäll.


Vad är din sämsta då?
att jag är en pessimist, att jag  är slarvig och att jag har  lite taskig självkänsla.

Hur raggar du?
söker  ögonkontakt  och flirtar. går  fram och pratar. kan ta ett nej.blir oftast inte knäckt.

Hur blir du uppraggad?
Det händer inte så ofta. Men det  är  väl samma teknik. man ser ju oftast på personen vad den vill.
En gång blev jag uppraggad på en filmfestival av en regissör. Jag borde inte ha gått i den fällan.Jag blev en stalker  och sen fick jag massa finedersom hängde efter mig.

Vad vill du  just nu?
jag vill ha en lägenhet och en kille och gå ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.