lördag 23 juli 2011

Do you know me?

Vad heter du? Bea
Vart bor du? Stockholm.
Trivs du där? Om jag fick välja skulle jag  bo i LA. Men tja det funkar väl att bo i Stockholm.
Brukar du läsa horoskop? ja, jag älskar horoskop och tror på dom benhårt.
Har du körkort? Ska köra upp i höst.
Äger du några Converseskor? nej, jag  har tantskor.
Favoritdjur? jag tycker om katter och hästar.
Vad spenderar du dina pengar på? cigaretter, mat, kläder,sprit.  ja ungefär i den ordningen.
Senaste konserten?  Det måste varit något litet osignat  band  på Färgfabriken i maj.
Festar du mycket? nej, jag minglar  och smuttar på drinkar.
Sprit, cider, vin eller öl? allt går bra utom cider blä.
Brukar du bli för full? ja Gud  ja har blivit utkastad flera gånger.
Antal kuddar i sängen? Fyra
Kan du baka bullar? Ja med mycket smör så det smakar mummagumma.
Har du varit med i scouterna? absolut inte. Gud  vad töntigt.


Bläck eller blyerts? Bläck. a scholars ink lasts longer  than a martyrs blood.
McDonald’s eller Burger King? Burger King  have it your way. .
Är du allergiskt mot något? Nej jag tål allt.
Äger du ett busskort? nej jag cyklar  och kör med skäms-remsa
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?  grön rules!
Hur ser du ut idag? Kort svart klänning i siden
Har du haft sex idag? Nej. 
Nästa mål i ditt liv? Gå ner 5 kg på sex veckor.
Vad såg du senast på tv? celebrity rehab
Hur svarar du i mobilen? hej, det är Bea, pronto, eller  hallå i  luren.
Vem ringde du senast? miss x
Vad sa den du ringde? Att hon skrev ett mail till Tyskland


Antal timmar sömn inatt? sju
Vad innehåller din favoritnattmacka? grillad halloumi och spenat.
Bråkat med ditt husdjur: Har inget
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, pch tur   är väl det.

Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: kära syster med helen  sjöholm. Det är en på jobbet  som lyssnar  på den och den går  inte att få ur skallen.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.


FAVORIT...
Rum i huset: köket
Typ av musik: grunge
Månad: April
Sten:diamant


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Ja jag grät en skvätt för att jag kände mig så ensam.
Köpt någonting: ett helrör vodka för 5 euro.
Varit sjuk: Nej
Sjungit:Jag sjöng stockholm i mitt hjärta jättehögt på 76an. Det blev lite pinsam stämning.
Sagt “Jag Älskar Dig”: nej
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat nån ny person: Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: nej


SENASTE...
Låt du hörde: Louie louie med  Iggy pop
Film du såg: Besökarna
Drink du köpte: Pina Colada på färjan från st peterburg
Sak du stal: det måste vara  när jag tog ett plastblommor i en trappuppgång.
Mat du åt:  sallad!
Gången du åt en korv: harakiri korv! nej  jag skojar  jag åt en äcklig ångest korv på färjan.


FÖRSTA...
Första bästa kompis: Therese Andersson
Första inhandlade skiva: the Joker med Steve Miller Band
Första förälskelse: äsch jag vet inte, ena  dan var den han och sen han
Första begravning: Min mammas
Första piercing/tatuering: piercing i bröstvårtan. Men jag har tagit ut den.
Första fiende: Linda B


SENASTE...
Senaste människa du slog: en tant  på färjan. hon var ryska.
Senaste stora bussresa: ja när jag åkte till Berlin. men det var fan 6 årsedan.
Senaste dusch: Innan jag satte mig ned och skrev detta.
Senaste irritation: ja på datorn som laggade.
Senaste glass: tip top  igår.
Senaste skjortan du haft på dig:En  vit som jag hade under korsetten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.