fredag 15 juli 2011

Da ya think I'm sexy?

Jag ska  på dejt med en italiensk doktor som är en tvärhand hög. Ja det stod ju på hans profil att han är 165 cm lång och då är man fan kort som kille. Vet inte om jag verkligen tycker att det är så kul att springa på dejter hit och dit med okända. Men jag vill ju träffa någon  och då måste man väl dejta eller ska man bara vänta på att någon ramlar ner genom taket som i kaffereklamen?

Egentligen tror jag att jag kommer att träffa någon när jag minst anar det. Jag tror inte på att man forcerar saker. Jag har inte haft någon vidare tur i kärlek och det som jag fått erfara i form av något man kan kalla relationer har inneburit stora besvikelser. Men än lever jag och kanske blir en 60 år minst innan jag  trillar av pinn'. Då ska jag fan få min del av kakan också. Jag tror att jag kommer att träffa nån som är lite tuff och arrogant. Inte aggressiv och ingen hustrumisshandlare men jag vill inte ha någon mes det är det jag försöker säga. En fördel om han ser bra ut men inte tvålfager. Jag vet precis vad det är jag tycker är snyggt. Gärna mörkt hår och blå ögon, ljus hy. Eller blond med bruna ögon. Jag kan inte bestämma mig. Viktigaste är att han inte är korkad.

Jag såg en igång som stod efter mig vid bankomaten för flera år sedan. Han var det! Men han tittade argt på mig så det var nog inte min soulmate. Eller så var det det. Ledsen om jag tråkar ut er med mitt killsnack men jag är desperat. Han bekantingen från Usa hör inte av sig. Jag tror han tror att jag fortfarande är kär i  honom men det är jag inte. Han kan  ta sitt amerikanska leende och dra över Attanten. You go back right from where you came from!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.