fredag 22 juli 2011

Sauerkraut!

Hej! Jag är hemma nu eller nästan. Båten befinner sig i skärgården. Resan var väl sådär och jag har lärt mig att ryssar är jävligt otrevliga och rasister. Det kom en svart kille och då bara pekade dom och skrattade. När jag skulle växla pengar så blev jag knuffad av en tant och så sa jag. You're after me Ma'm! Då bara skakade hon på huvudet och släppte förbi sina polare också. Vilket oskick!

Vi hann inte se så mycket av stan igår för vi hade så kort tid på oss. Men vi såg det där jättepalatset vad det nu hette och så var vi och åt på en rysk krog där man fick riktiga bantarportioner. Det fick man däremot inte på middagsbuffen. Då åt man ju tills man blev proppmätt men surkålen var ändå godast. Jag har annars legat och sovit ganska mycket för att jag var så trött. Nu bloggar jag från iphone men jag skriver mer sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.