lördag 2 juli 2011

En begagnad bil

Jesus jag vill köpa en bil. Men jag har ju inte körkort än, men jag är ju nästan klar. Tänkte i så fall köpa en begagnad bil för 30-40 K. Men om jag ska plugga i höst så har jag ju verkligen inte råd med de dyra månadskostnaderna. allt som allt går det väl på 3000 spänn i månaden och det är lite egentligen men alldeles för dyrt för mig. Nåväl när jag får resten av mina arvspengar ska jag lägga undan till att köpa en bil lite senare fram.
Coolt att ha en egen bil. Gud vad jag kommer att köra mycket då!! Måste bara hitta nån som kan hjälpa mig när jag ska köpa bilen. Någon som kan mycket om bilar.

Tror inte jag ska ska träffa den där engelsmannen förresten för han verkar lite oseriös och liksom bara ute efter sex. Men är inte alla det egentligen? Jo kanske. Min kompis Laurie har precis gått med på en dejtingsajt och över henne bara haglar erbjudandena. Tror hon har skrivit en lite bättre profiltext än jag! Vad är det första man lägger märke till hos mig? Att jag är tjock. Nä det kan man ju inte skriva. Jag får väl skriva att jag ser snäll ut för det brukar folk säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.