lördag 16 juli 2011

Smiley

Jag gick till Mosebacke igår och började prata med några killar. Jag är så ganska utåriktad och inte rädd för att ta kontakt. Hade jobbat och kände att nu får det vara nog nu måste jag gå ut och socialize. Dessa killar var roliga. De skulle till Kelly's sen men jag gick hem och lämnade först mitt nummer till en om vi skulle ha efterfest. Han var ju rätt söt så jag hade mina baktankar. Men han ringde inte :-(

Är ledsen över att jag inte har någon egen familj och jag vill så gärna ha barn men jag måste ordna upp mitt eget liv först. Allt det här har jag ju pratat om förut.

Har inga självmordstankar i dagsläget. På okcupid får man svara på en massa frågor och en var bland annat om man tyckte att apoteken skule sälja ett piller receptfritt som gjorde att man dog helt smärfritt. Jag svarade nej på den frågan. Jag tycker att de  som tar livet av sig inte ska beskyllas. I den här jävla världen ska man få ta livet av sig om man vill. Men å andra sidan så måste man ju hjälpa de med depressioner för en frisk människa får oftast inte självmordstankar. Sen kommer man in på det här filosofiska resonemanget om lycka kontra olycka.....Jag tror man kan styra sina tankar rätt bra själv för att skapa den tillvaro man vill ha.
Man bestämmer själv om man ska vara glad eller ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.