torsdag 7 juli 2011

Hanky panky

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar men jag har varit så trött och legat och sovit hela tiden. Igår kväll träffade jag en engelsman från Okcupid Det var inte han jag har pratat om utan en ny förmåga. Han var söt lockigt hår och lättsam och gemytlig. Sjölvklart blev det lite mer än bara prat. Jag är ju den som inte håller på mig. Jag kommer nog aldrig träffa den här killen något mer men det gör inget. Han sticker tillbaka till England snart. Han jobbade med att sköta en klädaffärskedja eller vad det var så han är på resande fot. Sen pratade jag med en irlänadre på ok men han blev nog lite sur när  jag på skämt sa att vi ser irländare som att de är arbetslösa och sitter på puben hela dagarna. Så det blir nog inget med Mr Gos som jag kallar honom.

Jag har tänkt på det här med Skrivarakademin och jag tror att jag ska tacka nej faktiskt för jag vill ju hellre flytta till Los Angeles. Jag har skrivit ansökan till Santa Monica College. Så jag ger mig av från  Sverige i februari nästa år. Det tror jag är kommer att bli det bsäat jagv har gjort.

2 kommentarer:

  1. Men börja på akademin då, du kan alltid hoppa av. Bränn inte broarna innan du passerat dem. Kram!

    SvaraRadera
  2. du måste börja på Skrivarakademin!! missa inte den chansen!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.