tisdag 26 juli 2011

Riktig dagbok

Jag tror att jag bara har kanske fem läsare. Jag låtsas att det är så men så när man är ute på krogen t ex så kommer någon fram och säger att den läser ens blogg och då blir man ju rörd. Nu är jag ju ingen Blondinbella och jag har omkring 30 läsare om dagen. Det säger sitemeter. Jag är nöjd med att det är så. Jag vill inte att folk ska flooda in. Utan jag vill att man ska hitta hit för egen maskin. Att man söker på något udda ord t ex som luftslott kanske. Jag vet att jag skriver väldigt självutlämnande. och jag är extremt privat. Mern jag vill att  det ska vara så också. Nu har jag faktiskt gått och en fin anteckningsbok som jag tänkte föra dagbok i. I den kommer det ju vsara ocencurerat vad jag egentligen tycker om folk jag känner och så för det kan jag ju inte skriva här. då skulle det ju bli et jävla liv.

Jag vet att jag en gång skrev att jag skulle stänga bloggen men det vill jag inte längre. Jag menar det är ju ingen big deal. Jag är ju en av miljontals bloggar.

1 kommentar:

  1. Precis, och vad folk än reagerar på så är det bara individer som går igång på att man är helt ärlig. Men då är det alltid "anonym" som kommenterar att man är fet/ful/dum i huvudet/sjuk osv. och de anonyma kan man ju skita i, det gör i alla fall jag. Eller försöker. Jag läser i alla fall! Kram,

    Jenny

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.