lördag 30 juli 2011

Det kom en kommentar

Jag måste bara fråga dig om du är utvecklingsstörd eller har någon annat tillstånd. Alltså, det du skriver är inte normalt för en kvinna i 30 års ålder. Btw, öven om du gick ner i vikt skulle du inte vara snygg. Skulle du inte heller få ligg, du är bara underlig på ett motbjudande sätt. COCO
 
 
Hej Coco. Jag vet vem du är. Du är väl samma Coco som brukar terrorisera andra bloggare med ditt skitsnack. Vilken ära att du har hittat till min blogg. Du jag tror inte att du har så mycket att hämta här så jag ber dig lämna denna blogg. Eller gör oss alla en tjänst sluta läs och kommentera bloggar för över huvudtaget under din fina pseudonym Coco som i Coco Chanel kanske. Om jag är utvecklingsstörd, nä snarae tvärtom. Men det behöver jag inte bevisa för dig för jag skiter i dig och ditt trollande.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.