torsdag 14 november 2013

Rätt håll!

Jag är så glad. På drygt två veckor har jag gått ner 8 kg!

Tänkte göra en uppställning på hur jag åt v/s nu.

Förr:                                                                                   




Snabbmat nästan varje dag                                                    
 Läsk med socker i
Åt mycket sent på kvällen.
Mycket bröd
Godis och mkt sockerrika livsmedel som sylt  varje dag                                                                                        


Nu:

 Lagar alla måltider själv
 Äter mindre på kvällen
Lightläsk och vatten
 Max två skivor bröd per dag
  Godis bara nån gång ibland
 Har tagit bort sockret annars i det mesta

1 kommentar:

  1. Shit vad bra! Jag blir JÄTTEGLAD för din skull Bea. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.