fredag 8 november 2013

Homeparty

Det är fredag kväll och jag har varit på Homeparty! Min syster har ett företag tillsammans med en annan tjej som säljer sexleksaker på nätet. Det var några där. Bara tjejer ikväll! Det fanns allt på deras produktbord. Sån där kon man sitter på, dildos, sexiga underkläder, handklovar, såna buttplugs, en tungmaskin, med mera! Jag köpte den dyraste dildon men mitt argument för det var att de billigare med sämre kvalitet går sönder och blir dåliga så snabbt så måste man köpa ny så man tjänar på att ha den dyrare i längden. Om ni är nyfikna på produkterna kan ni gå in på Luststore.

Förut brukade jag var ute rätt mycket på krogen. Ja det där går ju verkligen i perioder. Men jag saknar lite den världen, allt folk som oftast är på gott humör. Stockholms Filmfestival är ju nu men jag missar den i år för jag har bara flytten i tankarna. Kan inte koncentrera mig på att se film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.