torsdag 14 november 2013

Dag 14- Vad stör du dig på?

Asså jag tänker inte så mycket på vad andra människor har för sig. Är lite självupptagen för det. MEN. Jag råkar ju vara rökare. Ja, jag ska sluta men något jag stör mig på så in i vassen är att man inte kan ta upp ett ciggpaket på gatan utan att någon rusar fram och ska ha en cigg. Kan folk inte köpa sina egna cigg? Jag brukar ändå oftast avvara en cigg men man blir ju lite trött. Cigaretter är en eftertraktad produkt. Jag vet att om en affär inte är bevakad så är det första folk tar är just ciggen. Det är ju en anledning till att se sitter högt upp bakom kassan. Så vilka är dessa ciggtiggare? Oftast killar i 20 års åldern. Ibland tonårstjejer. Sälla nån över 35 år. Visst har jag också tiggt cigg nån gång men jag sätter det inte i system som vissa verkar göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.