måndag 4 november 2013

Kaos

Vet inte var jag ska börja! Allt är helt upp och ner här hemma! Bäddsoffan kom idag men jag lyckas inte för mitt liv sätta ihop den själv. Tur att Karin kommer imorgon och hjälper mig! Försökte mig på att sätta upp gardinstängerna men väggen är stenhård. Jag hittade några befintliga hål nu ska pröva med det om det funkar! Upptäckte också lite negativa saker att man inte kan ha på både plattan och ugnen samtidigt! Jag har ätit ångkokad broccoli med ugnsbakad kyckling! Nyttigt! Gott! Sen funkar inte lyset i kylen . Men det går säkert att fixa! Får åka till pappa och sova där! 

Jag mår annars bra! Jag har börjat äta antibiotika. Den heter doxyferm. Ska vara effektiv mot just borrelia! 

Nu ska jag skruva ihop mitt skrivbord! Hoppas det inte tar flera timmar!

1 kommentar:

  1. Heja dig Bea, hoppas att det går bättre i morgon med soffan. Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.