onsdag 13 november 2013

Bra

Sov bra i natt. Jag äter bara en propavan nu till natten. Förut åt jag utöver det två immovane. Men jag slutade med dem för jag blev så dåsig och sömning dagen efter.

Nu har jag städat här! Dammsugit och torkat golven. Jag tänkte laga Thaiwok till lunch. Jag fick plötsligt en massa energi!

Igår såg jag dokumentär om Jenny Wilson. Hon är artist och musiker. Jag kom ihåg att jag lyssnade mycket på hennes debutalbum som är mycket speciellt och originellt. Hennes mor gick bort i cancer då hon var tonåring. Man såg liksom smärtan i hennes ansikte då hon pratade om det. Sen blev hon själv svårt sjuk men repade sig.

Jag trivs bra här i lägenheten.  Jag har läget under kontroll. Jag behöver en liten byrå. Kanske åker till Myrorna i Ropsten lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.