lördag 23 november 2013

Rainbow zebra

Satt igår och kollade på resor till Berlin över jul och nyår men det var tok för dyrt. Så jag bestämde mig för att jag firar Nyår på Berns istället!! Åker till Berlin framåt vårkanten istället.

Ska gå till nagelsalong och fixa naglarna. Ska beställa en klänning som inte var allt för dyr. Kul att planera till en särskild händelse och göra sig fin. En sak jag tycker är viktig det är att man inte tänker att när jag gått ner /upp ett visst antal kilon så kan jag göra det och det. Man kan göra det i alla fall. Framhäv det du tycker är fint med dig.

Min lilla drinkvagn eller vad man ska kalla den har kommit. Nöjd med färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.