tisdag 5 november 2013

Läggan nu!

Karin var här och fixade soffan! Det tog sin lilla tid men det var roligt! Karin lärde mig ett uttryck: more bang for the buck! Det betyder vad det låter som! Haha! Hon är så bra på engelska mycket bättre än jag. Vi käkade bär och keso! Man blev faktiskt mätt! 

Jag var förbi Farsta centrum och köpte lite saker och en dra-maten. Som jag alltid velat ha! Kanske lite pensionärs varning men bra att bespara ryggen. Jag fyllde på mitt skafferi med konserver och flaskor och paket! Köpte inget godis! Nä jag har slutat med sånt! Mer frukt och grönt! More Bang for The buck! 

Soffans klädsel har en färgnyans som inte riktigt var som jag tänkt mig! Men nu när jag har vant mig vid den känns det bra! Dock så blir det som sprickor eller kanter så jag ska nog skaffa mig en bäddmadrass!

Balkongdörren är paj! Måste ringa hyresvärden imorgon! 

Mår bra!! Känner mig lugn! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.